Κυριακή 8 Απριλίου 2012

"Ζώδια και ψέμα"

Τι σχέση έχει ένας Ταύρος με το ψέμα? Είναι ή δεν είναι το ψέμα το αγαπημένο χόμπυ ενός Διδύμου?
Για να δούμε, αναλυτικά, πώς αντιλαμβάνεται το ψέμα καθένα από τα δώδεκα ζώδια....

ΚΡΙΟΣ: Μισώ τα ψέματα και προτιμώ την αμεσότητα και την αυθεντικότητα.
ΤΑΥΡΟΣ: Αποδέχομαι μόνο τα κατά συνθήκη ψεύδη, δηλαδή αυτά που εξυπηρετούν τις ανάγκες μου ;-)
ΔΙΔΥΜΟΣ: Μπορώ να πω κάθε είδους ψέμα και μάλιστα δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τα λέω ελεύθερα μόνο την Πρωταπριλιά.
ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Εγώ μπορώ να σε παίξω συναισθηματικά, αλλά αυτό δεν είναι ψέμα.. Ή μήπως είναι??
ΛΕΩΝ: Ψέμα εγώ?? Ο βασιλιάς?? Με τίποτα!!!
ΠΑΡΘΕΝΟΣ: Δε μου φαίνεται, αλλά η σχέση μου με το ψέμα είναι αρκετά καλή ;-)
ΖΥΓΟΣ: Και μου αρέσει και δεν μου αρέσει.. Κατά βάθος το ψέμα είναι πολύ χρήσιμο, γιατί με βοηθάει να ξεγλιστράω στα δύσκολα ;-)
ΣΚΟΡΠΙΟΣ: Δεν δέχομαι τα ψέματα. Είναι απαράδεκτα και προσβάλλουν το συναίσθημά μου!!
ΤΟΞΟΤΗΣ: Επί προσωπικού δεν χρειάζομαι το ψέμα, αλλά ούτε κι αυτούς που το λένε.
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: Τα κατά συνθήκη ψεύδη είναι απαραίτητα, γιατί η κοινωνία δεν σηκώνει πάντα τις προσωπικές μας αλήθειες.
ΥΔΡΟΧΟΟΣ: Τα ψέματα? Δεν με χαλάνε ιδιαίτερα, αρκεί να είναι έξυπνα, σοφιστικέ και να αναδύουν αγγλοσαξωνικό χιούμορ!!!
ΙΧΘΕΙΣ: Εγώ πιστεύω στα ψέματα που λέω στον εαυτό μου και καλά θα κάνεις να τα πιστέψεις κι εσύ!!

1 σχόλιο:

  1. Οι πληροφορίες αντλήθηκαν τροποποιημένες από την εκπομπή "stars system" της Άσης Μπήλιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή