Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Croissant..το πιο γλυκό πρωινό ξύπνημα!!


Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο τρόπο για να ξεκινήσει η μέρα από μια κούπα ζεστό αρωματικό καφέ και ένα λαχταριστό κρουασάν με γέμιση βελούδινης κρέμας..μμμ..σκέτη απόλαυση!!
Και επειδή φαντάζομαι ότι κανένας δεν έχει το χρόνο και τη διάθεση να κάθεται με τις ώρες να φτιάχνει ζύμη για κρουασάν, θα μοιραστώ μαζί σας το δικό μου μικρό μυστικό που υπόσχεται 100% επιτυχία κάθε φορά…
Zύμη για κρουασάν της Pillsbury!! Δεν υπάρχει πιο εύκολος και γρήγορος  τρόπος για αφράτα και πεντανόστιμα κρουασάν!!! Ακόμα και αν είστε διστακτικοί με τέτοιου είδους έτοιμες ζύμες (όπως ήμουν κ εγώ) αξίζει να δοκιμάσετε έστω και μια φορά..είμαι σίγουρη πως θα εκπλαγείτε!!
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ξετυλίξετε τη ζύμη, να χωρίσετε τα ήδη κομμένα τρίγωνα, να τα τυλίξετε (προσοχή! Θέλει χαλαρό τύλιγμα για να φουσκώσουν πολύ), να τα αλείψετε με λίγο γάλα και να τα ψήσετε σε ήδη προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για 10-14 λεπτά μέχρι να ροδίσουν.
Αφού ψηθούν τα αφήνετε να κρυώσουν και τα γεμίζετε με κάποια κρέμα της αρεσκείας σας (εγώ χρησιμοποιώ μια σύριγγα των 60 ml από το φαρμακείο που με διευκολύνει αφάνταστα). Για τη γέμιση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαρμελάδα, nutella, κρέμα patisserie ή ακόμη και να τα κάνετε αλμυρά με κάποιο αλλαντικό ή κασέρι.
Εμένα η αγαπημένη μου εκδοχή είναι με κρέμα patisserie και πασπαλισμένα με άχνη και κανέλα. Σας δίνω τη δόση που φτιάχνω εγώ και που γεμίζει 6 μικρά κρουασάν (όσα έχει η συσκευασία):
Σε ένα κατσαρολάκι  βάζετε 113 γρ. γάλα και 17 γρ. ζάχαρη, το βάζετε στο μάτι και το αφήνετε να βράσει. Εν τω μεταξύ σε ένα μπολ χτυπάτε με το σύρμα 1 κρόκο και 20 γρ. ζάχαρη. Προσθέτετε 12 γρ. κρύο γάλα, 5 γρ. αλεύρι κοσκινισμένο και 5 γρ. κορν φλάουρ και ανακατέυετε. Όταν το γάλα στο κατσαρολάκι πάρει μια βράση, το αφαιρείτε από τη φωτιά, χύνετε τα 2/3 στο μείγμα με το αυγό και μετά όλο στην κατσαρόλα ξανά και πάνω στο μάτι. Χαμηλώνετε αμέσως τη φωτιά και ανακατεύετε διαρκώς γιατί θα κολλήσει. Προσοχή πήζει αμέσως! Όταν κρυώσει ελαφρώς η κρέμα είναι έτοιμη προς χρήση. Φυλάσσετε στο ψυγείο έως 2 μέρες σκεπασμένη με μεμβράνη που έρχεται σε επαφή με την επιφάνεια της κρέμας.

Δοκιμάστε τα!! Απλά φανταστικά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου