Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

"Ο σοφός κυβερνάει τ' άστρα του..."

...ή μήπως όχι?Τι συμβαίνει τελικά εκεί έξω με τους πλανήτες και την επίδρασή τους στη ζωή μας?Πρέπει να κλειστούμε στο σπίτι μας επειδή ο Ερμής είναι ανάδρομος?Είναι ή δεν είναι τελικά η αστρολογία μια σαπουνόφουσκα?
Το σίγουρο είναι ότι σε αυτή τη στήλη ΔΕΝ θα διαβάσετε προβλέψεις για τα ζώδια!Υπάρχουν πάρα πολλές ιστοσελίδες στις οποίες μπορείτε κάλλιστα να ενημερωθείτε σχετικά με το εάν ο Κριός σας έχει τα κέφια του αυτή την εβδομάδα ή εάν η απάντηση που περιμένετε από το εξωτερικό θα είναι θετική!Η δική μου στήλη δεν ασχολείται με τα συστήματα πρόβλεψης γιατί απλώς ό,τι και να πούνε οι καλύτεροι αστρολόγοι...τελικά ο άνθρωπος -ή καλύτερα "ο σοφός"- κυβερνάει τ' άστρα του και ΟΧΙ τα άστρα εκείνον!
Ναι,μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με την αστρολογία γιατί μπορώ κι αντιλαμβάνομαι καλύτερα τον εαυτό μου και τους γύρω μου..Και η ειρωνεία είναι ότι πριν "κολλήσω" το "αστρολογικό" μικρόβιο γελούσα τόσο πολύ όταν άκουγα γύρω μου να μιλάνε για ζώδια και πλανήτες! Αν λοιπόν κι εσείς τώρα γελάτε μαζί μου,σας προκαλώ να συνεχίσετε να διαβάζετε τη στήλη μου και θα δείτε ότι τελικά "όλα αυτά" έχουν μια βάση κι ένα αντίκρισμα ;-)
Κι από μένα,λοιπόν,καλώς ήρθατε !!!
Τα ξαναλέμε σύντομα....

3 σχόλια:

  1. εεεε,τόσο καιρό περιμένω μια απάντηση κι εγώ τι να κάνω :P poli kali arxi, perimenoume na mas peiseis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Sugxarhthria !! polu wraios logos..kai ola ta keimena tou blog einai polu euxarista sto diavasma(eidika auto me barotsarka tou savvatou!)perimenoume kai alla me anupomonhsia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή